خرید سرور اختصاصی ایران

خرید سرور اختصاصی ایران یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها برای صاحبان مشاغل و سایت‌ها است. شما می‌توانید با استفاده از سرور اختصاصی ایران، امنیت و سرعت بالا را تجربه کنید و از خدمات با کیفیت جهانی بهره مند شوید و در عین حال هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به سرورهای خارجی بپردازید. معمولا خرید سرور اختصاصی ایران از جمله دغدغه‌های اصلی برای راه اندازی سایت‌های سازمان‌های دولتی است. با این حال بسیاری از کسب و کارهای خصوصی نیز ترجیح می‌دهند از سرورهای ایرانی استفاده کنند.

همان طور که می‌دانید سرور، کامپیوتر قدرتمندی است که درخواست‌های سایت را پاسخ می‌دهد. سرورها یکی از اساسی ترین زیرساخت های اینترنت هستند و برای موفقیت سایت و رضایت مشتریان، باید بهترین سرورها را انتخاب کنید تا درخواست‌های مختلف سایت، در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شوند. اما آیا خرید سرور اختصاصی ایران انتخاب صحیحی است؟ استفاده از سرور ایرانی چه مزایایی دارد؟ با خرید سرور اختصاصی ایران چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟ با سرورباما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

سرور اختصاصی ایران پرسرعت با پشتیبانی 24 ساعته

سرور اختصاصی ایران پرسرعت با پشتیبانی 24 ساعته

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای خرید سرور باید در نظر بگیرید، خدمات پشتیبانی است. بنابراین اگر تصمیم گرفتید سرور اختصاصی ایران بخرید، به میزان و کیفیت پشتیبانی آن دقت کنید. بهترین سرور اختصاصی ایران دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است به این معنی که ۷ روز هفته و تمام ۳۶۵ روز سال، آماده ارائه خدمات پشتیبانی بوده و به این ترتیب ارتباط موثر با مشتریان را حفظ کرده و از بروز مشکلات مرتبط با سرور در سایت جلوگیری می‌نماید.

میزان اهمیت پشتیبانی ۲۴ ساعته را در این مثال مشاهده کنید: آپ تایم اصطلاحی است که برای میزان دسترس بودن سایت به کار می‌رود. اگر هاست سایت شما بر روی سرور نامناسبی باشد، آپ تایم افت می‌کند. مثلا ممکن است سرور دچار مشکلاتی شده و در ساعت‌های پرترافیک سایت، سرور خاموش شود. به این ترتیب سایت از دسترس خارج می‌شود. هر چند باید توجه داشته باشید که چنین مشکلاتی حتی در بهترین سرورها اتفاق میفتد اما میزان آن بسیار اندک و قابل چشم پوشی است (حداکثر ۳ بار در ۳۶۵ روز). اما انتظاری که از بهترین سرور داریم این است که در صورت بروز ایراداتی از این قبیل، با مشتریان خود در ارتباط باشد و درباره خرابی سرور یا مدت زمان لازم برای بالا آمدن سرور، اطلاعات دقیق ارائه دهد.

البته مثالی که برای پشتیبانی ۲۴ ساعته سرور ذکر کردیم، یکی از ده‌ها خدماتی است که از بهترین سرور انتظار می‌رود. شما می‌توانید به پلن‌های متنوع سرور با ما مراجعه کنید و درباره کیفیت خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته اطلاعات کافی به دست بیاورید. تیکت‌هایی که برای پشتیبانی سرور به مجموعه سرور با ما ارسال می‌کنید، در اسرع وقت پاسخ داده می‌شوند. می‌توانید مطمئن باشید که گروه پشتیبانی سرور با ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند و ارتباط موثری با مشتریان خود دارند تا ایرادات احتمالی سرور را به بهترین شکل رفع کنند.

امکانات سرورهای اختصاصی ایران

امکانات سرورهای اختصاصی ایران

سرورهای اختصاصی ایران امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که امکاناتی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم فقط زمانی در دسترس شما قرار می‌گیرند که بهترین سرور ایرانی را از شرکت مناسب خریداری کنید. برای مثال امکانات سرورهای اختصاصی ایران در سرور با ما عبارتند از:

  • استفاده از سرور HP: اگر به بحث بهترین سرور‌ها وارد شده باشید یا در حال تحقیق درباره آن‌ها هستید احتمال نام سرور‌های HP را شنیده‌اید. سرورهای HP دارای سابقه طولانی در رهبری و توسعه محصولات برای استفاده و مدیریت سرور هستند. تجهیزات جدید سرور HP توسط شرکت Mercado IT ارائه می‌شوند و جز مطمئن‌ترین زیرساخت‌های اینترنت شناخته شده‌اند. سرورهای اختصاصی ایران که سرور با ما پیشنهاد می‌کند از نوع HP هستند.
  • دارای ۳ نوع هارد از جمله هارد SSD، هارد HDD Enterprise، هارد SAS SSD
  • تجهیزات سخت افزاری از برند سیسکو و نکسوز
  • دسترسی ILO برای مدیریت منابع سرور و نظارت بر عملکرد آن: Integrated Lights-Out یا به صورت مخفف ILO یک پردازنده تعبیه شده روی سرورهای HP است که امکان کنترل، مدیریت و مشاهده از راه دور را فراهم می‌کند. این ابزار قدرتمند راه‌های مختلفی برای پیکربندی، به روز رسانی و مانیتورینگ سرور را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به صورت ریموت قابل اجرا هستند.
  • ارائه بالاترین سطح Redundancy و پایداری شبکه

مزایای سرور اختصاصی داخل ایران

مزایای سرور اختصاصی داخل ایران

در بخشی قبلی درباره امکانات سرورهای اختصاصی ایران که توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شوند، صحبت کردیم. در این بخش می‌خواهیم ببینیم مزایای استفاده از سرور اختصاصی داخل ایران چیست. قبلا گفتیم از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که پیش از خرید سرور باید در نظر بگیریم، میزان و کیفیت خدمات پشتیبانی است. پشتیبانی ۲۴ ساعته، به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز مشکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید ایراد را برطرف نمایید و به بهترین شکل پاسخگوی کاربران در سایت خود باشید.

بنابراین وقتی درباره مزایای سرور اختصاصی داخل ایران بحث می‌کنیم حتما باید پشتیبانی ۲۴ ساعته را به عنوان مهم‌ترین مزیت نام ببریم. بهترین سرور داخلی، دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است و تیکت‌های مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهد و از مشکلات بحرانی سایت که مرتبط با سرور هستند، جلوگیری می‌نماید.

یکی دیگر از مزایای بهترین سرور اختصاصی داخل ایران، پهنای باند بالا و ترافیک نامحدود است. تمامی پلن‌های سرور اختصاصی ایران که در سرور با ما پیشنهاد می‌شوند دارای پهنای باند بالا و ترافیک نامحدود هستند. این دو ویژگی پس از رشد سایت و افزایش بازدیدکنندگان، اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. با این حساب باید پیش از خرید بهترین سرور ایرانی، این دو ویژگی را در نظر داشته باشید.

در بررسی مزایای سرور اختصاصی داخل ایران لازم است به پارامتر مهم دیگری نیز توجه کنید. قیمت مناسب سرور، پارامتر مهمی است که عموما برای صاحبان کسب و کار اهمیت دارد. هر چند همواره تاکید می‌کنیم باید به جای سرورهای ارزان قیمت، سرورهای دارای قیمت مناسب را در نظر بگیرید. به این معنی که هزینه پرداختی در برابر امکانات و مزایایی که دریافت می‌کنید، منطقی باشد. سرور با ما بهترین و مناسب‌ترین قیمت را برای سرورهای اختصاصی داخل ایران ارائه می‌دهد. می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، پلن‌های ما را مشاهده نمایید و با توجه به امکانات و ویژگی‌های هر یک و در نظر گرفتن بودجه خود، بهترین سرور را انتخاب کنید.