پرسرعت ترین هاست وردپرس  

شما برای طراحی هر سایت اینترنتی نیاز به یک هاست قوی دارید. منظور از هاست یک سرور میزبان قوی است که وب سایت شما را به جستجو کنندگان معرفی کند. وقتی که شما تصمیم داشته باشید سایت خود را در قالب وردپرس طراحی کنید توصیه می شود که در ابتدا یک هاست وردپرس خریداری کنید. سرعت و عملکرد بالای سایت وردپرسی شما بستگی به نوع هاست انتخابی شما خواهد داشت. بنابراین در انتخاب هاست حتما دقت داشته باشید که انواع هاست های موجود هم از نوع خارجی و هم از نوع داخلی موجود هستند، که البته بسیاری از هاست های خارجی به صورت تحریمی هستند و استفاده از آن ها برای وب سایت های ایرانی با محدودیت هایی همراه است. به همین جهت نیز بهترین انتخاب برای وب سایت های ایرانی استفاده از هاست وردپرس داخلی است، که ما در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح داده ایم.

پرسرعت ترین هاست وردپرس کدام است

هاست وردپرس ویژه ایران IRWPH05 یکی از هاست های بسیار پر سرعت است که مخصوص وب سایت های وردپرس طراحی و تولید شده است. این سرویس میزبان مشخصات و ویژگی‌ های خاص خود را دارد و باعث افزایش سرعت و عملکرد وب سایت شما خواهد شد.

پرسرعت ترین هاست وردپرس کدام است  

شما با خرید هاست وردپرس به راحتی می توانید وارد کنترل پنل وردپرس خود شوید و مدیریت سایت خود را بدون هیچ گونه کار اضافی و نصب هیچ یک از نرم افزارهای اضافی انجام بدهید. از جمله اصلی ترین مشخصات و ویژگی های پرسرعت ترین هاست وردپرس ایران که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم می‌ توان موارد زیر را بر شمرد:

فضای هارد هاست وردپرس ذکر شده یک گیگابایت است. اگرچه کسی فضای هارد این سرور میزبان به صورت نامحدود نیست،  اما فضای در نظر گرفته برای آن ایده آل است و برای مدیریت سایت وردپرسی کاملا مناسب است. پهنای باند این هاست نامحدود بوده و ظرفیت پورت شبکه در آن یک گیگابایت است. دیتاسنتر پارس آنلاینRaid10، رم اشتراکی 512، 32 هسته CPU ، هارد NVMe و کنترل پنل هاست دایرکت ادمین، از جمله دیگر ویژگی های فنی این هاست وردپرسی هستند. البته هاست های دیگری نیز برای سایت های وردپرس طراحی شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های فنی خود را دارند. بنابراین شما قبل از خرید باید در ابتدا تمام ویژگی های هاست مورد نظر خود را بررسی کنید و سپس مناسب با نیاز خود مناسب ترین نوع هاست خود آن را انتخاب کنید.

پرسرعت ترین هاست وردپرس کدام است  

راهنمای انتخاب پرسرعت ترین هاست وردپرس

سرعت سایت وردپرس یکی از نکات مهم و ضروری است. بنابراین هر مدیر وبسایت قبل از اینکه سایت خود را راه اندازی کند باید به آن توجه ویژه داشته باشد. اصلی ترین و مهمترین عامل در تعیین سرعت وب سایت وردپرسی شما انتخاب یک هاست مناسب است. قالب وردپرس یکی از قالب های بسیار پرطرفدار، ساده، آسان و کاربردی برای طراحی سایت است که استفاده از هاست وردپرس باعث افزایش عملکرد سرعت آن و همچنین سهولت استفاده از آن می شود. اگر شما نیز به دنبال انتخاب پرسرعت ترین هاست وردپرس هستید بهتر است که راهنمای خرید آن را مطالعه کنید.  در اینجا نکاتی را جهت راهنمایی انتخاب و خرید این هاست برای شما بیان کرده ایم. اولین نکته‌ ای که به عنوان راهنمای انتخاب هاست وردپرس باید به آن اشاره کنیم این است که وردپرس با زبان php توسعه یافته است و به همین دلیل نیز شما باید از هاست های لینوکسی استفاده کنید.

دومین نکته که به عنوان راهنمای خرید می توانیم به شما گوشزد کنیم توجه به پهنای باند هاست است. پهنای باند برای وب سایت شما نقش یک جاده را دارد. هر چقدر که پهنای جاده بیشتر باشد،  ترافیک کمتر خواهد بود و جاده خلوت تر بوده و قطعا شما زود تر به مقصد خود خواهید رسید. بنابراین حتما پهنای باند را به عنوان یک نکته مهم در نظر بگیرید.

راهنمای انتخاب پرسرعت ترین هاست وردپرس

سومین نکته ای که باید به آن توجه کنید کنترل پنل است. کنترل پنل هاست در دو نوع دایرکت ادمین و یا سی پنل موجود بوده که کارکرد هر دوی آن ها تقریبا یکسان است و شما باید با توجه به سلیقه و راحتی خودتان به آن توجه کنید و یکی از آن ها را انتخاب کنید. چهارمین نکته دقت به ویژگی ‌های دیگر آن همچون حجم مصرفی هاست، پهنای باند هاست، دیتابیس هاست، بخش دانلود و آپلود هاست، بکاپ گیری هاست و همچنین امنیت آن است که هر کدام از آن ها در عملکرد سایت شما نقش مهمی دارند و باید حتما به این ویژگی‌ ها توجه داشته باشید. پنجمین نکته دقت به قیمت‌هاست است. لذا حتما به هنگام خرید قیمت هاست مورد نظر خود را در فروشگاه های مختلف مقایسه کرده و سپس خرید خود را انجام بدهید.

وب سایت فروشگاهی سرور با ما بهترین هاست وردپرس را با عالی ترین قیمت ممکن در مراکز فروش برای مشتری قرار داده است. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به شما هستند.