هاست وردپرس کجاست   

افرادی که در زمینه راه اندازی وب سایت فعالیت می کنند با هاست وردپرس آشنایی دارند. در واقع یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی وب سایت هاست یا میزبانی است که باید با دقت انتخاب شود. در صورت استفاده از هاست بی کیفیت امکان کند شدن وب سایت و هک شدن آن زیاد می شود از این رو باید یک هاست مناسب و با کیفیت برای سایت خود انتخاب نمایید. هاست وردپرس یکی از بهترین میزبان ها برای سایت است که میزان بهبود عملکرد سایت را افزایش می دهد.هاست وردپرس انواع مختلفی دارد، به همین دلیل ویژگی ها و قابلیت های انواع آن متفاوت باشد. البته بیشتر ویژگی های وردپرس یکسان است. استفاده از هاست وردپرس برای صاحبان وب سایت بسیار ضروری است زیرا مزایای زیادی به همراه دارد و این امکان را فراهم می کند که از وب سایت بهترین بهره را ببرید. ممکن است این سوال برای بیشتر افراد به وجود بیاید که هاست وردپرس کجاست؟ باید گفت وردپرس یک برنامه داخلی است که از آن برای مدیریت رسانه های آپلود شده استفاده می شود.

این برنامه به صورت پیش فرض در سرویس وب هاستینگ در داخل روت سایت (public-html) قرار دارد. البته می توان پوشه دیگری برای هاست وردپرس انتخاب کرد اما برای این کار باید در بخش تنظیمات نام پوشه را تغییر داد یا پوشه جدیدی ایجاد کرد. با توجه به این که نشان محلی که هاست وردپرس قرار می گیرد با محل ذخیره سازی فایل ها و محتویات مربوطه یکی است باید نسبت به آدرس هاست وردپرس آشنایی داشته باشید.

{rppheadingscroll}

محل قرارگیری و ذخیره سازی نوشته ها و منوها در وردپرس  

محل قرارگیری و ذخیره سازی نوشته ها و منوها در وردپرس

گاهی اوقات نیاز به ویرایش، انتقال یا حذف یک داده، نوشته یا رسانه است. از این رو باید نسبت به محل ذخیره سازی آن را در هاست وردپرس آشنایی داشته باشید. در واقع محل قرار گیری و ذخیره سازی نوشته ها و منوها در وردپرس پوشه خاصی نیست و تمام آن ها در جدول wp-posts ( دیتابیس) ذخیره می شوند. البته دقت داشته باشید که تصاویر و ویدئوها در پوشه ای به نام wp-contents بر اساس تاریخ به صورت مرتب شده ذخیره می شوند. وردپرس دارای بخش های متفاوتی است که هر کدام کارایی خاصی دارند. یکی از بخش های وردپرس نوشته ها و منو است که محتواهای قرار گرفته شده در سایت را نمایش می دهند. نوشته هایی که در سایت قرار می گیرند بسیار زیاد هستند؛ از این رو باید آنها را دسته بندی کرد تا کاربر در مطالب بهم ریخته گم نشود؛ در نتیجه اطلاع از محل قرارگیری و ذخیره سازی نوشته ها و منوها در وردپرس بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی برای پیدا کردن محل قرارگیری و ذخیره سازی نوشته ها و منوها در وردپرس ابتدا باید به پایگاه داده سایت وارد شوید تا لیستی از جداول ذخیره شده در سایت را مشاهده کنید.

همانطور که گفته شد نوشته ها و منوهای سایت شما در wp-posts ذخیره می شوند. دقت داشته باشید منوها در این برنامه با نام فهرست شناخته می شوند و بیشتر قالب های وردپرس از منو پشتیبانی می کنند.

محل قرارگیری و ذخیره سازی نوشته ها و منوها در وردپرس  

پنل های هاست وردپرس کجاست؟

افرادی که برای راه اندازی سایت خود فضای میزبانی را خریداری می کنند باید دسترسی به پنل را از فروشنده فراهم کنند تا توانایی استفاده از منابع هاست وردپرس را داشته باشید. در واقع دسترسی به منابع را پنل هاست می گویند که برای انجام کارهایی مانند ساخت حساب ایمیل، بارگذاری اسناد سایت، ساخت و مدیریت پایگاه داده و ... باید به پنل هاست وارد شد. پنل های هاست وردپرس انواع متفاوتی دارند که کار کردن با آن ها تقریبا شبیه است. مکان هایی که فضای میزبانی یا منابع هاست قرار می گیرند را پنل هاست می گویند و برای دستیابی به آن ها باید به اطلاعاتی که فروشنده داده است رجوع کنید. در بیشتر مواقع پنل های هاست وردپرس می تواند سی پنل، دایرکت ادمین و یا کنترل پنل های دیگری باشد. پنل های هاست وردپرس در واقع برای مدیریت و کنترل اتفاقاتی که در فضای سایت رخ می دهد نصب می شوند و با استفاده از آن ها می توان تمامی فرآیندهای انتقال فایل ها، مدیریت ایمیل ها، زیر دامنه ها، مدیریت و پشتیبانی کاربران، کنترل فضای باند هاست و ... را به آسانی انجام داد.

با این تفاسیر محل قرارگیری پنل های هاست وردپرس بسیار حائز اهمیت است که با توجه به نوع پنل محل قرارگیری آن ها متفاوت خواهد بود.

پنل های هاست وردپرس کجاست؟   

از آن جایی که پنل های هاست وردپرس برای مدیریت و نگهداری وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند باید دقت کرد که ویژگی هایی مانند مدیریت وب سایت و دامنه، ارائه ویژگی های امنیتی، راه اندازی و مدیریت دیتابیس، دسترسی به حساب های ایمیل نشان دار و ... را داشته باشد تا مدیریت وردپرس را بهبود ببخشد. شما از طریق راهنمایی های کارشناسان سرورو با ما می توانید بهترین هاست را برای سایت خود خریداری نمایید؛ فقط کافی است از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با آنها تماس بگیرید.