هاست خارجی خوب 2023  

خرید یک هاست خارجی خوب در ۲۰۲۳ کار نسبتا سختی است؛ چرا که رقابت در این حوزه بسیار تنگاتنگ و نزدیک است. فاکتورهای بسیاری هستند که در انتخاب بهترین هاست برای سایت شما دست دارند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به زمان به روز رسانی سایت، سرعت، حجم ترافیک، پشتیبانی مشتری، شرایط انتقال و جا به جایی، نحوه مدیریت و قیمت اشاره کرد. با سرور با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید تا با بهترین هاست‌های بین المللی ۲۰۲۳ آشنا شوید.

معرفی بهترین هاست‌های خارجی و بین المللی ۲۰۲۳

هزاران سایت هر روز در دنیا تاسیس می‌شوند که از شرکت‌های متفاوتی هاست تهیه می‌کنند. این شرکت‌ها هر کدام ارزش پیشنهادی خاصی دارند. در ادامه به معرفی بهترین هاست‌های خارجی در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

هاستینگر (Hostinger)

اگر به دنبال یک هاست ارزان ولی با کیفیت مطلوب هستید، هاستینگر بهترین انتخاب است. هزینه کمترین اکانت هاست این برند ۱٫۳۹ دلار در ماه در نظر گرفته شده است اما نکته جذاب درباره این اکانت، این است که هر چیزی که نیاز دارید درون آن گنجانده شده است. ضمانت ۹۹٫۹٪ آپتایم همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته بخشی از خدماتی است که این هاست به شما ارائه می‌کند.

معرفی بهترین هاست‌های خارجی و بین المللی ۲۰۲۳

بلو هاست (Bluehost)

وب اشتراکی عالی در کنار قیمت‌های به صرفه از جمله مواردی هستند که باعث شده‌اند بلو هاست در لیست بهترین هاست خارجی ۲۰۲۳ قرار بگیرد. هزینه هاست اشتراکی این برند ۸٫۹۹ دلار در ماه است که اگر مشتری تازه این برند باشید، تخفیف‌های عمده‌ای شامل حالتان می‌شود. شماره تلفن در دسترس، پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته، از جمله راه‌های ارتباط با کارشناسان این برند است که نشان از مشتری مداری این برند دارد. نکته‌ای که بلوهاست را متمایز کرده است، ابزارهای سئویی فوق العاده این برند است.

دریم هاست (DreamHost)

این هاست با ارائه قیمت‌های ماه به ماه خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌کند. قیمت برنامه‌های ماه به ماه این برند از ۴٫۹۵ دلار در ماه شروع شده و شامل ۱ وب‌سایت با ترافیک نامحدود، به همراه یک گواهی رایگان SSL است. اگر به دنبال یک هاست کامل با کنترل صد درصدی هستید؛ دریم هاست از جمله بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توان داشت. این هاست یکی از سه برندی است که وبسایت رسمی وردپرس آن‌ها را تایید کرده است. این هاست برنامه‌های مختلفی دارد که موجب شده نیازهای متفاوتی را پشتیبانی کند.

هاست گیتور (HostGator)

این هاست مناسب سایت‌هایی است که نیاز به اطلاعات اضافی کاربران ندارند. البته اگر نیاز به اطلاعات کمی بیشتر از آنچه در پلن‌ها گنجانده شده است داشتید، می‌توانید با کارشناسان این سایت ارتباط بگیرید. در واقع هاست گیتور یکی از بهترین هاست‌ها از نظر پشتیبانی به شمار می‌رود. این هاست علاوه بر لینوکس، سیستم‌های دیگری همچون هاست VPS، هاست ابری و … را نیز به منظور ارتقا در دسترس شما قرار می‌دهد.

معرفی بهترین هاست‌های خارجی و بین المللی ۲۰۲۳

گرین گیکس (GreenGeeks)

اگر به دنبال هاستی هستید که همیشه به روز باشد، گرین گیکس یکی از بهترین انتخاب هاست. این هاست برای به روز ماندن در دنیای اینترنت از فناوری‌های بسیاری از جمله PHP7، SSD، CDN و … استفاده می‌کند. اما نکته اصلی که گرین گیکس را متفاوت کرده است، تکنولوژی‌های حمایت از محیط زیستی است که این برند از آن‌ها بهره می‌برد. انرژی موردنیاز این هاست‌ها از طریق منابع تجدید پذیر تهیه می‌شود؛ بنابراین برای کره زمین بهترین انتخاب این هاست است.

سایت گروند (SiteGround)

سرعت و امنیت دو فاکتور مهم است که روی سئو تاثیر بسیاری دارند. هاست گروند برای کسب و کارهایی مناسب است که به دنبال زمان بارگذاری سریع و امنیت بالا هستند. این برند از Google Cloud به منظور حفظ اتصالات پایدار و سریع استفاده می‌کند؛ در نتیجه ذخیره سازی پایدار SSD موجب سرعت در بارگذاری اطلاعات شده است. ارائه راه حل‌های نوین PHP موجب شده سرعت سایت ۳۰ درصد بیشتر و استفاده از حافظه حدود ۱۵ درصد کمتر شود. برسی سلامت سرور در هاست‌های این برند هر ۰٫۵ ثانیه یکبار انجام می‌شود. همچنین سرویس‌های آنتی ربات این مجموعه ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون حمله را در هر ساعت خنثی می‌کنند. 

معرفی بهترین هاست‌های خارجی و بین المللی ۲۰۲۳

هاست A۲

قیمت مناسب، سرعت بالا و امنیت قابل اعتماد موجب شده این هاست یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین هر سطح هاست به شمار رود. با استفاده از برنامه‌های Turbo Boost و Turbo Max هاستی دارید که حدود ۲۰ درصد از تمام هاست‌های خارجی دیگر سریعتر است. از این رو اگر سرویس هاست خود را به این مجموعه تغییر دهید، به احتمال زیاد شاهد افزایش سرعت بارگذاری خود می‌شوید. از دیگر مزایای استفاده از این هاست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد CPU AMD EPYC ۴۰٪ سریع‌تر
  • ۲ برابر سریع‌تر به بایت اول
  • 9 برابر ترافیک بیشتر را مدیریت کنید
  • سرعت خواندن یا نوشتن ۳ برابر بیشتر با درایوهای NVMe

صدها وبسایت ارائه دهنده هاست در دنیا وجود دارد که هر کدام ارزش پیشنهادی خاص خود را به کاربران ارائه می‌کنند. در این مقاله به برسی بهترین هاست‌های خارجی ۲۰۲۳ پرداختیم. اما اگر به دنبال خرید بهترین سرویس هاست در ایران هستید، پیشنهاد ما سرورباما است، است. مجموعه ما آماده ارائه خدمات به شماست؛ کافی است از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.