بهترین سایت خرید دامنه و هاست

یکی از دغدغه های اصلی افراد برای راه اندازی یک سایت، خرید دامنه و هاست است. به منظور خرید دامنه و هاست، لازم است که از طریق شرکت ها و سایت های معتبر این کار را انجام دهید. در این صورت خیالتان از بابت کیفیت خدمات ارائه شده و عدم از کار افتادن دامنه و هاست راحت تر خواهد بود.

بررسی اعتبار شرکت های خدمات هاستینگ و ثبت دامنه    

خدمات هاستینگ و ثبت دامنه، از جمله خدمات مهم و اختصاصی برای سایت است که باید توسط شرکت های مختلف انجام شود. در حالی که شرکت های بسیار متنوعی در این حوزه فعالیت می کنند؛ این شما هستید که باید معتبرترین شرکت ها را برای دریافت خدمات هاستینگ و ثبت دامنه انتخاب کنید.

با توجه به اینکه شرکت ها و سایت های مختلفی در حوزه خرید دامنه و هاست فعالیت می کنند، انتخاب میان آن ها کار چندان آسانی نیست. از این رو در ادامه این مقاله لیست 10 تا از بهترین سایت های خرید دامنه و هاست را به شما ارائه می کنیم که اعتبار آن ها، تضمین شده است.

معرفی 10 تا از بهترین سایت های خرید دامنه و هاست

با توجه به اینکه هر یک از افرادی که قصد راه اندازی سایت های خرید دامنه و هاست را دارند، نیاز به خرید دامنه و هاست دارند؛ انتخاب بهترین سایت های خرید دامنه و هاست اهمیت بسیار زیادی دارد. چون به هر حال اگر دامنه و هاست از اعتبار خوبی برخوردار نباشد، عملکرد سایت تحت تاثیر قرار می گیرد. در ادامه به 10 مورد از بهترین سایت های خرید دامنه و هاست اشاره می کنیم:

بررسی اعتبار شرکت های خدمات هاستینگ و ثبت دامنه      

ایران سرور

یکی از سایت های فروش دامنه و هاست در ایران، ایران سرور است. اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که چندین سال در این حوزه به شما خدمات ارائه کرده باشد، ایران سرور یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. تنوع در دامنه ها و هاست های ایران سرور به شما این امکان را می دهد تا در صورت نیاز بتوانید از هر یک از دامنه و هاست های ایرانی مانند org، com، ir و ... استفاده کنید. ایران سرور قیمت مناسبی را برای ثبت دامنه به شما ارائه می کند. معتبر بودن ایران سرور یکی دیگر از مزایای این شرکت برای خرید دامنه و هاست محسوب می شود. همچنین، پنل مدیریت دامنه این مجموعه بسیار زیباست و کار کردن با آن ساده است.

ایران هاست

یکی دیگر از سایت های اینترنتی برای خرید دامنه و هاست، ایران هاست است. ایران هاست نیز مانند ایران سرور از اعتبار خوبی برخوردار بوده و توانسته به یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ثبت دامنه تبدیل شود. اگرچه قیمت ثبت دامنه در ایران هاست نسبت به ایران سرور یا برخی از سایت های دیگر بیشتر است، اما چون کیفیت و اعتبار این خدمات زیاد است؛ می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید هاست و دامنه از طریق این شرکت کنید.

معرفی 10 تا از بهترین سایت های خرید دامنه و هاست  

شما می توانید برای کنترل و مدیریت دامنه خودتان از کنترل پنل استفاده کنید. دسترسی به سامانه ثبت نام در هر ساعت از شبانه روز و امکان ثبت نام سرورهای اختصاصی برای هر ip مشتری، از جمله قابلیت های این مجموعه برای خرید دامنه و هاست محسوب می شوند.

آذر آنلاین

یکی دیگر از بهترین و معتبرترین سایت ها برای ثبت دامنه آذر آنلاین است. آذر آنلاین توانسته بعد از ایران سرور و ایران هاست، قرار بگیرد. چون اعتبار خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بسیار زیاد است. این مجموعه امکان خرید دامنه و هاست را با قیمت مناسب برای شما فراهم می کند. وجود پشتیبانی خوب و امکان پیگیری تمدید دامنه، از جمله مزایای دریافت خدمات از آذر آنلاین است.

وب رمز

اگر به دنبال یک سایت معتبر هستید تا خدمات هاستینگ و ثبت انواع دامنه را به شما ارائه کند، می توانید از وب رمز کمک بگیرید. وب رمز یکی از بهترین سایت ها برای خرید دامنه و هاست است. این سایت امکان خرید دامنه را با قیمت مناسب برای شما فراهم می کند. وجود پسوندهای متنوع برای خرید دامنه و هاست از طریق وب رمز، یکی از مزایای این مجموعه محسوب می شود.

وب رمز به دلیل داشتن پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای، خیال شما را از بابت مشکلات هاست و دامنه خریداری شده شما راحت می کند. این شرکت در حوزه پیگیری دامنه نیز خدمات خوبی را برای صاحبان امتیازات اصلی ارائه می کند.

بررسی اعتبار شرکت های خدمات هاستینگ و ثبت دامنه      

نت افزار

اگر نگران از دست دادن دامنه خریداری شده خودتان هستید، نت افزار اینجاست تا به شما برای ارائه بهترین خدمات کمک کند. خرید دامنه و هاست از طریق نت افزار مزایای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها ارائه خدمات با قیمت مناسب است.

سرور با ما

سرور با ما یکی از مجموعه های فروش دامنه و هاست در کشور ایران است که فعالیت خود را از بیش از 2 دهه زیر آغاز کرده بوده است. خرید دامنه و هاست از طریق این مجموعه، به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت از پشتیبانی های معتبر استفاده کنید. امکان خرید سرور مجازی، سرور اختصاصی و هاست اشتراکی از طریق این مجموعه برای شما فراهم شده است. این مجموعه نیز از نظر قیمت، می تواند خدمات خود را به صورت مقرون به صرفه به شما ارائه کند.

سون هاست

اگر به دنبال خرید هاست با قیمت مناسب هستید و می خواهید اقدام به ثبت دامنه کنید، می توانید از سایت سون هاست کمک بگیرید. یکی از مهم ترین مزایای سون هاست این است که کیفیت کار بسیار بالایی دارد و قیمت مناسبی را نیز برای خدمات ارائه شده، دریافت می کند.

سون هاست نیز مانند اکثر سایت های دیگر دارای پشتیبانی حرفه ای است. وجود پسوندهای مختلف برای ثبت دامنه و امکان مدیریت دامنه به صورت حرفه ای، از جمله مزایای سون هاست محسوب می شود.

معرفی 10 تا از بهترین سایت های خرید دامنه و هاست  

میزبان فا

اگرچه در این مقاله در مورد سایت های قدیمی برای خرید دامنه و هاست صحبت کردیم، اما کم لطفی است که در مورد میزبان فا صحبت نکنیم. این سایت به تازگی خدمات خود را در حوزه فروش دامنه و هاست به مردم ارائه می کند. کیفیت ارائه خدمات در این مجموعه بسیار زیاد است. به طوری که می توانید با قیمت ارزان، اقدام به خرید دامنه و هاست متنوع از این مجموعه کنید.

هاست نگار

در کنار میزبان فا، یک سایت دیگر نیز با نام هاست نگار وجود دارد که به تازگی کار خود را در فروش دامنه و هاست آغاز کرده است. قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، از جمله مزایای این مجموعه برای خرید دامنه و هاست محسوب می شوند.

لیمو هاست

و اما آخرین سایتی که می توانید برای خرید دامنه و هاست از آن کمک بگیرید، لیمو هاست است. این سایت دارای بیش از 800 پسوند مختلف برای خرید دامنه است که تقریبا می توان گفت که در میان سایت های دیگر، این سایت بیشترین پسوندها را به شما ارائه می کند. لیمو هاست امکان عرضه دامنه و هاست های بین المللی با قیمت مناسب را نیز برای شما فراهم کرده است. امکان ثبت لحظه ای دامنه از طریق این مجموعه برای کسب و کارهای ایرانی و بین المللی فراهم شده است.